Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Julia - 12 juni 2010 17:30

27 december 2008 En av dem bästa dagarna i mitt liv!!    Varför??! Se själv:


Danny beatboxar


Danny sjunger "All on you" live för första gången:) Och nej, han tar sig inte mellan benen hela tiden, det ser bara ut så eftersom det är filmat uppifrån.

0.50-1.00 är den bästa biten, för jag stod längst fram vid vänstra hörnet precis vid högtalaren (jag hade väldigt ont i örat efteråt, men som tur var var det vackra höga "ljud") , och gissa vem han tittade på hela tiden under de 10 sekunderna,och vem han pekade på på slutet! MIG!!!!     Jag blev nästan lika svimfärdig som när jag fick en puss på kinden av honom.


Danny sjunger "Tokyo"



Signeringen efteråt:

 

Jag gjorde såklart bort mig också; när Danny hade signerat min skiva så var jag helt inne i min egen lilla värld, jag bara stog och stirrade på honom för att han var såå snygg, jag visste inte vad jag sa eller vad jag gjorde, jag tappade kontrollen helt enkelt. Så när han ställde sig upp (han satt på en stol) , så skulle jag be om en kram men fick bara fram ett pipigt "Kram!"  Då sa Danny "Vad gullig du är!" och gav mig en kram. Sååå pinsamt!! Sen när jag skulle gå av scenen så sa jag "Tack snygging!" då sa han "Hejdå sötnos!"      Hihi!



Danny släppte sitt andra album 24 december 2008, och jag har ju världens bästa mamma så hon hade förhandsboka albumet så jag fick den i julklapp, samma dag som den släpptes!!  När jag öppnade det så blev jag så glad att jag skrek och hoppade och grät av glädje!!

Av Julia - 12 juni 2010 17:15

Yoo!! Wazzup!?

Ännu en smittad!! (Med Bieber-fever)Hehe!!  Nyss när jag plockade ur diskmaskinen och lyssnade på "My worlds", så kom min 5-åriga lillasyrra in i köket och sjöng "Baby, baby åååh" och dansade (det var Baby just då). I am very happy!!

 

Av Julia - 12 juni 2010 11:15

Ett av de bästa ögonblicken i mitt liv!:D

Förra sommaren (2009) var E.M.D på Sundsvalls gatufest, och jag var of course där. Jag stod längst fram.     Det kunde inte bli bättre, eller jo, det kunde det om Justin Bieber också var där.   

E.M.D sjung nästan alla låtar från sitt album "A state of mind- Deluxe" , de sjung varsin låt också; Danny sjung "If only you" , Mattias sjung "Rock your body" av Justin Timberlake (tror jag) , och Erik sjung någon låt som jag inte kommer ihåg vad den hette.

Sedan sjung Danny "Dont stop the music" (av Rihanna), sedan hakade E.M på och körde någon remix med "Pokerface" av (Lady Gaga).

Gissa hur ont jag hade i benen och halsen efteråt. (jag hoppade, skrek och sjung)

Min favorit var såklart "If only you"     


Jag lägger upp 2 st.  Men det är samma uppträdande. Jag har inte filmat någon av dem.


Den här har bra ljudkvalité, men dålig bildkvalité:


Den här har bra bildkvalité, men dålig ljudkvalité:


Men håll med om att Danny är snyggast, bäst på att dansa och sjunga, sexigast och bäst i världen  (+ Justin Bieber)!!!  




Som sagt, det var ett av dem bästa ögonblicken i mitt liv. Något som var mindre roligt var efter E.M.D.ś uppträdande när jag och en klunga av fans stod bakom scenen vid en buss (jag misstänkte att det var deras turnébuss) och hoppades på att få en kram, autograf, en bild... ja du fattar. Men efter ett tag sa vakten som stod där: "Hörrni brudar, det är ingen idé att ni står här för E.M.D har redan åkt iväg till en annan spelning."    "Sure!" tänkte jag.  Mamma tyckte att det var onödigt att stå där i så fall, så hon ville gå. Men jag envisades och sa att vakten bara sa så för att alla fans skulle gå. Men mamma var envisare än mig, så vi gick. Vi hade våran båt i Selångersån eller vad den heter, vi skulle sova i den under natten.

Sedan typ 3 dagar senare när jag var inne på Dannys hemsida, såg jag en bild på Danny och ett av hans fans. Och hon hade sett Danny i ett av öltälten på stan efter gatufesten och fick en bild.  Sedan när jag var inne på youtube såg jag "Intervju med E.M.D.- Sundsvalls gatufest".

Världens taskigaste vakt!!!    

Ovido - Quiz & Flashcards