Alla inlägg under juli 2010

Av Julia - 28 juli 2010 14:35

  

Av Julia - 28 juli 2010 14:04

Längtar tills ikväll!

Ska på bio med Olivia och se Eclipse!!

Jag är inget Twilight-fan ,men tycker att Twilight och New moon var jättebra!

(Olivia är där emot helt galen i Twilight och har redan sett Eclipse)


  



Peace

  

Av Julia - 27 juli 2010 16:30

Har nyss kommit hem från birsta city.

Var där en liten sväng med mamma och pappa. Det var så härligt att umgås alla 3 för en gångs skull (mina föräldrar är skilda, för er som inte vet)!  Vi fikade på Café charm. Jag köpte en hallon och granatäpple-smoothie. Jätte god! (Utan tillsatser och socker dessutom) Bara frukt!  

Jag köpte också 2 tidningar som Justin Bieber var med i; Tiger beat och In touch. Brukar inte köpa skvallertidningar som "In touch", men det var en sjuuukt fin bild på Justin, också stod det...*host*...en sak om honom...  

Och i Tiger beat var det en JÄTTE snygg affisch på JB!


Tycker dem här är jätte duktiga! (Sök "Cimorelli" på youtube om ni vill höra fler låtar som de sjunger)


Vad tycker ni?





Peace

  

Av Julia - 26 juli 2010 22:01

Hej hopp, jag älskar pop!

Har inte hänt mycket idag...


Är på konstigt humör nu... typ... ledsen,...SOO in love with Justin Bieber...är så lycklig över allt jag har (inte "saker")...kommer tårar i ögonen ibland....

Det kanske låter negativt, men 90% är positivt!  (lät lite knäppt, jag vet)


Har inte så mycket att skriva om....


Dagens låt som jag älskar (sorglig):





Peace

 

Av Julia - 26 juli 2010 11:00

Hejj!

Såg nyss på Smallville, och när det blev reklam så knappade jag in MTV istället (gör jag alltid när det är reklam), och gissa vad!! Det var "Somebody to love"!! Jag bara skrek rakt ut! XD Vart skitglad!  

Well, maybe not so intresting for you!


Hoppas ni gillar den "roliga" historian! -.-


-Undulaten är borta!

-Konstigt. Den var här alldeles nyss när jag gjorde ren den med dammsugaren.




Peace

 

Av Julia - 25 juli 2010 20:57

Heey!

Idag har det regnat heeela dagen.   Men det är skönt med lite regn efter all värme.

Så det blev en "bara inne och pyssla"-dag idag. Så jag har städat mitt rum, tränat på 2 saker, gjort en ny skrivbordsbakrund på datan... och nu sitter jag och ritar/ designar kläder. Som jag har gjort snart i 3 timmar. Ofcourse lyssnar jag på musik! "My world" och "My world 2.0" har spelats på hög volym om och om igen hela dagen! (Som alltid!)XP


Någon som köpte aftonbladet igår? Hittade ni min älskling+en superbra nyhet?

Det gjorde jag i alla fall. Bilden sitter på min vägg!


Min nya skrivbordsbakrund:

 

*nöjd*

Världens finaste bild/-er på älsklingarna!  Love u, I really do!!




Peace

 

Av Julia - 24 juli 2010 23:25

 


Hiss

Jag hissar: Fokis blogg!

För att: hon är så söt, jättebra på att blogga, och jag gillar alla hennes bilder!


Diss

Jag dissar: Kissies blogg!

För att: Jag gillar henne inte. Fjortisvarning!

Av Julia - 24 juli 2010 20:15

Har nyss tittat på "Diary of Justin Bieber"   !!! Mitt favoritprogram! Såg det förra gången det gick på tv (har även kollat på internet). Så jag hoppades att det skulle vara del 2, men det var del 1. But who cares!!? (I don't!) Huvudsaken är att Justin är på tv!   


Snälla kommentera inlägget från igår "Help me!"   


The Beliebers have finally taken over!!! Mowahahahaa!!!!

Look and vote, sweetie! And everybody vote yes!! If you don't, then I'm gonna kill you!! No, I'm just kidding!

But who knows!? If you vote "No", maybe the Bieber-monster will kill you!

XD Haha!!


Nu dricker jag apelsinjuice blandat med zingo, jättegott!!


Jag bjuder på denna härliga bild som får mig att må gott (som alla bilder på Justin)!<3


   


Do you want the picture? Ta en titt på min presentation längst upp till vänster, innan du kopierar!


Peace

    

Ovido - Quiz & Flashcards