Alla inlägg under augusti 2010

Av Julia - 31 augusti 2010 20:09

Idag fick vi våra nya engelska-böcker i skolan!   (jag ääälskar engelska! Ni kanske har märkt det, jag slänger in engelska ord/meningar ganska ofta! xp)


Men historia, no, svenska, so, politik är USH! FY! BLÄ! VIDRIGT! HEMSKT!

Vi ska jobba med riksdagsvalet (eller vad det heter) i skolan i 3 f**king weeks!!? IT SUCKS!!!-.-


Vi hade i alla fall skitkul på musiken! Typ alla i klassen sa roliga saker och skrattade hela tiden! Jag fick väldigt ont i magen!XD


Har nyss fixat naglarna. Lösnaglar, vitt nagellack som skiftar i olika färger, och svart grarffiti-nagellack. ^^


Imorgon börjar vi kl.10 Sovmorgon!!!! THAT IS SOOO NICE!!!  





Ni får en bild på mig och Danny. Sommaren 2007, första gången!^^

(Igga min tröja!XD)

  


Nyaste bilden, i juli 2010:

  



Nu ska jag avnjuta några underbara jordgubbar!;)


Peace

  

Av Julia - 30 augusti 2010 22:15

Är det någon frivillig som vill hjälpa mig med designen/headern här på bloggen? Skulle vara jättesnällt!!:)

Jag har inget bildredigeringsprogram, så jag kan inte göra några bättre än den jag har nu. XP

Av Julia - 30 augusti 2010 21:20

  


Jag är med och tävlar om Justin Bieber-postrar på världens bästa blogg http://justindrewbieber.blogg.se 

Jag drömmer om Justin ganska ofta! Men jag har svårt att komma ihåg drömmar. Jag minns lite av 2 av de bästa drömmarna!

I ena drömmen så spelade jag och Justin in en film i någons trädgård (vet inte vems XD). Det var mörkt ute. Filmen handlade om mig och Justin, vi var tillsammans.  I slutet av filmen, var det dags för en kyss-scen när regnet öste ner. ^^ Sedan blev vi ett par, på riktigt!


I den andra drömmen kommer jag bara ihåg att; Justin kom och hämtade mig hemma hos mig för att vi skulle ta en fika, bowla, och lite sånna saker. (Vi var tillsammans.) Sedan när vi stod utanför mitt hus och kramades, så tittade jag på honom ganska länge och sa "Goosh! You are so georgeous!" han log, jag sa "Seriously!!" han log fortfarande, och sa "But you have most beautiful eyes in the world!" jag log, och sa "I love you!" Justin sa "I love you more!" och kysste mig. Sedan gick vi hand i hand till ett café. ^^


Av Julia - 29 augusti 2010 21:45

Igårkväll såg jag på friidrott (någon annan som gjorde det?), det var bara Sverige och Finnland, det heter någonting särskilt...hmmm...finnkampen kanske? XD Whatever...! Det var i alla fall jätte kul att titta på! För ungefär 2-4 år sedan tränade/tävlade jag i friidrott. Jag vill börja igen... (pallar inte att man måste sälja bingolotter varje vecka, osv.)  


Idag har jag klippt gräs, ritat (designat kläder)....jag har utvecklat mina ritkunskaper; jag kan nu äntligen rita volanger!! Thihi!!^^


Just nu äter jag jätte gott kvällsfika! Jordgubbar, vattenmelon, juice, hallongrottor (små smörkakor med sylt), äpple och choklad!


Nu lyssnar jag på Beyoncés "I am... Sasha Fierce". (Wow, inte Justin Bieber? xp) Älskar den!! Har älskat Beyoncé sedan jag var liten.


Var inte så speciellt glad förut...! Men nu är jag på mycket bättre humör, tack vare Olivia, Justin ,och Danny (min katt)!  Älskar er!! :* 




Gnite everybody!


Peace

  


Av Julia - 28 augusti 2010 12:53

Hello everybody!

Jag vaknade ganska tidigt idag, så jag har tittat på MTV hela morgonen! Som vanligt! (MTV breakfastclub, The city  


Inatt ska jag sova borta, så det blir tyvär inget inlägg ikväll.  

Men imorgon hinner jag förhoppningsvis blogga!


I'm bored! Så jag skulle bli jätte glad om ni kommenterar, frågar något, röstar i omröstningen uppe till vänster... eller följer mig på twitter 



Olivia och jag:

  

Dålig kvalité, I know.

Ingen kan ha lika roligt som oss...!!

(gammal bild)



Have a nice weekend!


Peace

  

Av Julia - 27 augusti 2010 23:54

Med denna underbara låt säger jag, goodnight!;)



För er som inte vet, så är det Justin Biebers låt "U smile" 800% slower.




Peace n´love

  

...

Av Julia - 27 augusti 2010 21:38

m in love...!!  

 

 

 

 

 

 

(För er som var intresserad! XD)

 

 

Presentation


13 årig Belieber som bloggar om allt och inget. På fritiden sjunger jag, dansar streetdance och designar kläder bla.
Kommentarer gillas! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards