Alla inlägg under oktober 2010

Av Julia - 31 oktober 2010 23:00

Hejj

Var ju på halloweenfest igår, jag var en docka, med lösögonfransar, mini-mun, stor tyllkjol och sånt   

Gårdagens bästa var marängswishen, och sing star!!


Också var jag i birsta igår, jag köpte nya byxor, ljusblåa mysisar ;)


Har nyss sett på "Material girls", rätt bra film (systrarna Duff, Hilary och Haylie, spelar huvudrollerna).


I like this vid!;)



Peace

  


Av Julia - 30 oktober 2010 23:45

..=skitrolig!!

Klicka häär



(kortaste inlägget ever!?)

Av Julia - 29 oktober 2010 23:52

Finally lov!!!!! Sååå himla skönt!! Slipper läxor, kan för engångs skull nörda Smallville, jag kan sova hur mycket jag vill...!!!   

Hej förresten...! XD


Btw.. har sett på Idol. Tummen upp för att Minnah är kvar. Tummen ner för att Daniel åkte, han var rätt bra... jag tyckte att Olle skulle åka ut, gillar inte honom!!


Igår hade vi skolfoto, liiite sent men..!!! Blev tvingad att "visa tänderna" på de enskilda kortet (jag ville inte, jag är fuul då) -.-

Men jag tror att gruppfotot blev ganska bra, det är huvudsaken (det är ju fler som ska se gruppfotot).   


Här om dan när jag var på stan, så stod det 2 killar vid "sälja telefon abonemang- makafjong"  När jag gick förbi sa de "Hej tjejen!" Jag bah WTF!? Jag var på väldigt bra humör, och kände för att dryga mig, så jag bah "Are you talking to me?"  jag fick svaret "Ööh..yes!! How are you?"  jag: "I'm good, thanks for asking! And you?" ena killen: "Fine, thank you!"  sedan sa jag "Gotta go, bye!"

dem bah "Bye!"

Goooooosh vad jag garvade när jag gick därifrån!!!!!XD


Imorgon ska jag på halloween-fest -.- Hatar sånt där skit!! Klä ut sig och säga "bus eller godis", what's the point liksom!!? Det är inte ens kul, och jag tycker faktiskt att det är lite oförskämt!!


Right now, my drug is: Katy Perry- Teenagedream


Ha en fortsatt trevlig kväll/natt! x)


Peace

  

Av Julia - 26 oktober 2010 21:00

Av Julia - 26 oktober 2010 20:45

Heey!

Idag har det inte hänt något speciellt...

Varit på bajsskolan. Fick engelska läxa  

Och haft musik -.-  (jag älskar musik, men våra musiklektioner är säämst)


På torsdag ska vi ha skolfoto (ÄNTLIGEN!)


Imorgon startar jag dagen med dans, efter skolan ska jag vara med Emmy, och sedan är det kör  


Ni får en bild med MYCKET dreggelvarning!!(alla kanske inte gillar Justin Bieber, men alla tjejer gillar väl halvnakna killar? ;D)

 

Well...see yah on friday!;)



(SVAR: fru-kost XD)


Peace

 

Av Julia - 26 oktober 2010 07:13

...drar jag till skolan.   

 



Peace

 

Av Julia - 25 oktober 2010 18:30

Helloo!!

Har väldigt ont i armen men jag gör ett snabbt inlägg, for you.  


Idag har jag köpt lila Converse, jääätte glad!! 

Träffade sötisen Jenny som fyllde år igår, på stan!!(L)

 

Fiiin bild!! (naaaat)

Bryr mig naaat

Jag älskar vinter    naaaat (den kan fan ta självmord!)

Nu ska jag åka till Paris        naaat

Okej jag slutar, nu är det inte roligt längre!!XD


Förut när jag var inne på facebook, hörde jag helt plötsligt "flöjt-musik". Jag tror det var från "Grattis du är vår 999e besökare...! blablabla" XD

Jag skrattade så jag dog (nästan)!!  (jag vet, min humor är lite speciell!;))


Gooosh vad jag är less på alla dumma rykten om Justin Bieber!!! T.ex att han är en 51-årig pedofil, han har misshandlat en 12-åring för att han inte gillade Justin, att han har bilddagboken...??? C'MON!!! Alla vet att det inte är sant!! Alla som tror på det är ju helt dum!!?


Meen...love yall;)

Peace

 


Av Julia - 23 oktober 2010 22:59

Lördagkväll...

Har tittat på "Just my luck" , rätt bra. Lindsey Lohan spelar huvudrollen som Ashley som har en otrolig tur. Allt går hennes väg. Men en dag vänder hennes tur. Killen hon kysste "snodde" hennes tur.


Imorgon ska jag sjunga i Sköns kyrka med min kör, några andra körer, gospelkören..

Kl.18.00


Nu äter jag choklad (L)!! Och fejsbookar och lyssnar på musik (as usual).

 

( I can finally take pictures with my web-cam)


Vänner och musik är det bästa som finns!!!



Älslingslåt!!(L)



Peace

 

Presentation


13 årig Belieber som bloggar om allt och inget. På fritiden sjunger jag, dansar streetdance och designar kläder bla.
Kommentarer gillas! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Skapa flashcards