Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Julia - 18 juni 2010 04:00

ÄNTLIGEN!!  För exakt 2 minuter sedan la Justin upp sin nya musikvideo "Somebody to love" på sin facebook. Jag har längtat som en IDIOT!!  


Here it is:


Den här är den bästa musikvideon jag någonsin har sett!! I videon visar Justin  att han verkligen är bäst på att dansa, sjunga, vara snyggast,sötast,sexigast på jorden...och allt det där! Som sagt, om jag hade chansen att gifta mig med honom, så hade jag gjort det!!!<333333 I Love him sooo much!!!<33333333



Jag ska erkänna något, jag har insett nu... att jag älskar Justin Bieber mer än Danny, I know, jag sårar Danny men jag kan inte styra över mina känslor:S Jag älskar Danny fortfarande såklart, men jag älskar JB en smula mer. Jag har älskat Danny i snart 4 år, och jag trodde det var omöjligt att älska någon mer än Danny, men jag hade tydligen fel.

I am sorry Danny! 

Ovido - Quiz & Flashcards