Direktlänk till inlägg 12 juni 2010

E.M.D. på Sundsvalls gatufest 2009

Av Julia - 12 juni 2010 11:15

Ett av de bästa ögonblicken i mitt liv!:D

Förra sommaren (2009) var E.M.D på Sundsvalls gatufest, och jag var of course där. Jag stod längst fram.     Det kunde inte bli bättre, eller jo, det kunde det om Justin Bieber också var där.   

E.M.D sjung nästan alla låtar från sitt album "A state of mind- Deluxe" , de sjung varsin låt också; Danny sjung "If only you" , Mattias sjung "Rock your body" av Justin Timberlake (tror jag) , och Erik sjung någon låt som jag inte kommer ihåg vad den hette.

Sedan sjung Danny "Dont stop the music" (av Rihanna), sedan hakade E.M på och körde någon remix med "Pokerface" av (Lady Gaga).

Gissa hur ont jag hade i benen och halsen efteråt. (jag hoppade, skrek och sjung)

Min favorit var såklart "If only you"     


Jag lägger upp 2 st.  Men det är samma uppträdande. Jag har inte filmat någon av dem.


Den här har bra ljudkvalité, men dålig bildkvalité:


Den här har bra bildkvalité, men dålig ljudkvalité:


Men håll med om att Danny är snyggast, bäst på att dansa och sjunga, sexigast och bäst i världen  (+ Justin Bieber)!!!  




Som sagt, det var ett av dem bästa ögonblicken i mitt liv. Något som var mindre roligt var efter E.M.D.ś uppträdande när jag och en klunga av fans stod bakom scenen vid en buss (jag misstänkte att det var deras turnébuss) och hoppades på att få en kram, autograf, en bild... ja du fattar. Men efter ett tag sa vakten som stod där: "Hörrni brudar, det är ingen idé att ni står här för E.M.D har redan åkt iväg till en annan spelning."    "Sure!" tänkte jag.  Mamma tyckte att det var onödigt att stå där i så fall, så hon ville gå. Men jag envisades och sa att vakten bara sa så för att alla fans skulle gå. Men mamma var envisare än mig, så vi gick. Vi hade våran båt i Selångersån eller vad den heter, vi skulle sova i den under natten.

Sedan typ 3 dagar senare när jag var inne på Dannys hemsida, såg jag en bild på Danny och ett av hans fans. Och hon hade sett Danny i ett av öltälten på stan efter gatufesten och fick en bild.  Sedan när jag var inne på youtube såg jag "Intervju med E.M.D.- Sundsvalls gatufest".

Världens taskigaste vakt!!!    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 2 mars 2011 11:28

Anonym: hej julia är du kär?? Njae...kan jag väl inte påstå.. men jag gillar någon. ;3 Anonym: vart bor du? I Sundsvall Anonym: Vilken är din favoritlåt med Justin? och vilka fanbloggar läser du? Kan nog inte välja en låt.. gillar all...

Av Julia - 1 mars 2011 22:54


  Idag är det 17 år sedan en underbar, begåvad kille kom till jorden. En ängel vid namn Justin Drew Bieber. Självklart är han jätte duktig på att sjunga och dansa, och ser väldigt bra ut! Men det som jag också föll för hos Justin är hans per...

Av Julia - 28 februari 2011 22:47

Hejj! Har en ny blogg http://biebers.devote.se Jag kommer ha kvar den här bloggen, men förmodligen inte blogga här.. Bloggar de sista inläggen imorgon.   ...

Av Julia - 28 februari 2011 17:36

Dagens kommentar: - Håret var jättefint! Men det passade inte till ansiktet..   Min 6-åriga lillasyster ...

Av Julia - 27 februari 2011 16:39


 

Ovido - Quiz & Flashcards