Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Julia - 11 juni 2010 22:15

Tittar på Smallville nu, inte precis nu, det är reklam. Det var säsongspremiär  idag.  21.00-23.00    2 AVSNITT!! I am very happy!   För er som inte vet så är Smallville mitt favoritprogram, jag är ett stort fan sedan jag var 8 år.

Fattar inte hur jag kan vara så trött, jag är nära på att somna typ hela tiden, jag får sitta och hålla upp ögonen med fingrarna. Haha!!

Nä, nu ska jag skynda mig att skära upp honungsmelon innan reklamen är slut!


Peace

Av Julia - 11 juni 2010 20:43

Skolavslutning todaj!  Roligt men även sorgligt (en del ska byta skola. Jag kommer att sakna en viss person skitmycket). :(

Jag skulle som sagt hålla i en  flagga på ett speciellt sätt hela skolavslutningen (ca. en halvtimme) , det var sjuuukt jobbigt, but I did it!! Det var mycket roligare att spela elbas till låten "Oboy" ! :P


Ni får en bild på mig och Olivia på skolavslutningen:   

Och en på mig:  

Ovido - Quiz & Flashcards