Alla inlägg under juni 2010

Av Julia - 28 juni 2010 20:15

Har varit med Hanna idag.   

Vi kollade i tidningar, solade (jätte varmt), men det bästa:Vi såg på Idol 2006!   Danny var JÄTTE söt, han såg så liten/ung ut!


Har ni tråkigt?? (Det har jag)  Tävla mot Danny i arga leken. Gå in på: 

http://www.emdartist.se/nyheter/tavla-mot-danny-i-arga-leken


Och ja, det är jag som har kommenterat överst.



Peace

Av Julia - 27 juni 2010 01:15

Våran vänskap slår allt!  

Vi har alltid roligt! Inget slår våra minnen! INGET!!! T.ex när vi skrev inbjudningar till pensionärspartyt du vet. Och när vi skulle ta kort på mig och jag ramlade av stolen, sen fick vi skrattattacker. Och när vi fikade sa du något roligt precis när jag drack vatten, så jag spottade ut allt vatten på dig. Men bäst är väl när vi tävlar om vem som kan ha vatten längst i mun! Hahahaha!!!   


Jag bjuder på en bild som visar att vi har världens bästa humor, är fulla med energi, och är BBF!!  

  


I love you Olivia!!!  

Av Julia - 26 juni 2010 13:00

Inatt har jag sovit som en kratta. Jag sov på golvet med enbart sovsäck. Varför? Ja det var en väldigt bra fråga! Så jag har ont i kroppen (speciellt huvudet) , och är jätte trött. Men nu ska jag inte gnälla mer!


Fick veta nyligen att Justin B var på MTV kl. 10.00 idag.  Hm!   


Tycker att denna smiley påminner om "Ay"- grejen som Justin gör i "One time"-musikvideon:               Hehe!  



Peace


Av Julia - 25 juni 2010 17:15

Nu har jag nyss ätit god mat!   Jag är, som ni säkert redan vet, på Alnö.

Längtar tills ikväll, då ska vi äta rabarberpaj med vaniljsås (eller vad det heter) , och jag ska såklart se på Smallville!!

Är det bara jag som tycker att Tom Welling (han som spelar Clark Kent) är en läckerbit? Visst han är 33, men endå!!



Peace


Av Julia - 25 juni 2010 16:45

29 augusti 1958- 25 juni 2009. Ett år sedan Michael Jackson gick bort.   But you know, legends live forever! Right?


En av hans fantastiska låtar, Billie Jean:

Av Julia - 24 juni 2010 12:43

Hej hopp jag älskar pop!

Just nu har jag skittråkigt! Jag vill till birsta, men har ingen att gå med (inte lika kul att gå ensam), så jag försöker att få tag i någon som vill följa. (Jag åkte aldrig till birsta häromdagen.)


Imorgon är det midsommar, jag ska åka till Alnö och fira och övernatta där.

För att jag ska få lite mer kommentarer, så undrar jag vad ni ska göra på midsommar?  


Jag har fortfarande inte hittat min kamera!!  Bara att fortsätta leta!


OMB vad jag blev sugen på jordgubbar, måste åka och köpa!


Peace  

Av Julia - 23 juni 2010 01:19

Klockan är tjugo över ett, (nej, jag tycker inte att det är sent) och jag är inte det minsta trött. Vilket jag borde vara; jag klev upp skit-tidigt (inte frivilligt) , jag har klippt gräsmattan och krattat typ hela dan (vad gör man inte för att göra någon glad, och lite pengar).

Jag älskar att sova, det är inte det som är problemet, jag är en riktig nattuggla. Jag kan vara vaken hela natten och sova hela dagen (vilket jag gör när jag har lov). En av det bästa sakerna med sommarlov är att man kan gå lägga sig när man är trött, och kliver upp när man känner för det!  


Whatever, jag bara babblar på om "sömn", ganska boring om jag får säga det själv!

Något som är roligt att prata om är Justin Bieber!!<333

På tal om JB, här är några av det 1000 saker I want som jag inte kan köpa för att jag inte bor i USA  !!! :


 T-shirt  

Armband                             

                                            

Tatueringar

   


 Halsband  

Hårband           

                              

T-shirt


Hoodie









Peace         

Av Julia - 22 juni 2010 22:13

Hey alla bloggläsare!

Har solat idag! Äntligen är det varmt nog att gå runt i shorts och linne!  

Har inte så mycket att skriva om.... så jag får väl tipsa om en skitbra låt istället!


"OMG"-Usher ft. Will.i.am:



Nu ska jag ha lite "hemmaspa".   


Peace

Ovido - Quiz & Flashcards