Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Julia - 5 juni 2010 21:00

Har varit och sett världens bästa film på bio med Olivia; "The last song"

Den får 5/5 poäng av mig!:D

 



I LOVE YOU OLIVIA, 4-EVER AND EVER!!!!<3333:D

Av Julia - 5 juni 2010 00:50

OM DIG

Namn: Julia

Ålder: 12

Ögonfärg: grön-blå

Hårfärg: blond

Rakt eller lockigt hår: rakt

Längd: 1,63m  i think

Skostorlek: 40

Höger eller vänsterhänt: högerhänt

Födelseort: Sundsvall

musikstil jag gillar: allt utom dansband, dödsmetall, basshunter,och svenskt. jag lyssnar mest på pop

idol/-er: Justin Bieber och Danny Saucedo

Jag lyssnar även på: Rihanna, Beyonc'e, Usher, Ne-yo, Eminem, Jay-Z, Taylor Swift, Miley Cyrus, Lady Gaga, Michael Jackson, Leona Lewis, E.M.D., Queen

 

 

Favorit-

låt: har skitmånga...men typ..."Never let you go" och "Baby" med Justin Bieber... "Turn off the sound" och "All on you" med Danny Saucedo...

artist: Justin Bieber, Danny Saucedo

Skådis: Ashley Tisdale, Tom Welling, Zac Efron, Miley Cyrus

modell: Allison Harvard, Tyra Banks, Lauren Conrad

färg: lila

djur: katt, hund, giraff, panda, lejon

sport: basket, friidrott

mat: hamburgare, mammas kycklingfil'e med ris, pasta och köttbullar

tvprogram: Smallville, Top model

 

Jag samlar på: allt som har med Justin Bieber och Danny Saucedo att göra; tidningar, affisher, bilder  etc.

Sport/aktivitet jag har gått i: friidrott, gymnastik

Sport/aktivitet jag går i: streetdance, kör

Sport/aktivitet jag vill gå i: basket, konståkning, ridning

Jag älskar: att vara med kompisar, djur, mode, musik, dansa, sjunga, designa kläder, rita, lyssna på musik:)

Tre av mina högsta önskningar: att få sjunga duett med Justin Bieber eller Danny.Vara med i någon av Justin Bieber's musikvideor. Flytta till USA och gifta mig med Justin Bieber.<3 (That's not gonna happen, I know! Men man kan ju alltid drömma och fantisera!   Och jag vet att jag suger på engelska!:P)

Jag hatar: småkryp, speciellt spindlar!

När jag blir större vill jag bli: modell, mode-designer eller sångerska

  

Ovido - Quiz & Flashcards