Alla inlägg under mars 2011

Av Julia - 2 mars 2011 11:28

Anonym: hej julia är du kär??

Njae...kan jag väl inte påstå.. men jag gillar någon. ;3


Anonym: vart bor du?

I Sundsvall


Anonym: Vilken är din favoritlåt med Justin? och vilka fanbloggar läser du?

Kan nog inte välja en låt.. gillar alla så mycket. Men de absolut bästa är 'Pray' 'Down to earth' 'Born to be somebody' 'Baby' 'Wont stop' 'Never let you go' 'Dr.Bieber'  haha ganska många men..kan inte välja

Jag läser bara en fanblogg, och det är http://jbiebersweden.tk
Grym blogg!!:)


Alicia: har du twitter? vad heter du isåfall?

Yes det har jag: http://twitter.com/sweetisJustinB


:D  : vad heter din allra allra bästavän om du bara får säga en och MÅSTE vara ärlig (A)

Olivia Berglund :)


b : vilka justin bieber  noveller läser du?

Några på bdb, http://biebertime.blogg.se ...


Vanessa: are you real jb?

No! XP just a fan


Moa: hej, är du och jag bästa vänner?

Ja.. :)


hannawestrin: vilken är din favoritlåt av justin bieber? :)

Svårt att välja en.. alla låtar är så bra. Men måste jag välja en så är det nog..'Pray'. Så fin text! :)


Av Julia - 1 mars 2011 22:54


Idag är det 17 år sedan en underbar, begåvad kille kom till jorden. En ängel vid namn Justin Drew Bieber.

Självklart är han jätte duktig på att sjunga och dansa, och ser väldigt bra ut!


Men det som jag också föll för hos Justin är hans personlighet.
Han är så inspirerande!Så bra förebild!Till skillnad från vissa andra kändisar, så har han inte blivit snobbig bara för att han är känd.Han är fortfarande den jordnära killen från Stratford som följde sin dröm.Han dricker inte, och 'håller inte på med tjejer'. 
Han arbetar med väldigt många välgörenheter.

Hairflip eller kort hår, singel eller inte
Jag älskar han oavsett!!!
Om Selena gör han lycklig, så gör det mig ingenting alls att de är tillsammans!  Är glad för deras skull!

Han är en så fin person, både på utsidan och insidan. Justins ord borde man lyssna på (låttexter, när han pratar, böner..) det är kloka ord..! 


. BelieveInEverythingBecauseEverything'sReachable


. Never say never


. Dream big




I'm proud!

I love Justin Drew Bieber!!

And nothing will change my point of view!!!


Once a Belieber, always a Belieber!

 
Happy birthday sweetheart!!<3
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


13 årig Belieber som bloggar om allt och inget. På fritiden sjunger jag, dansar streetdance och designar kläder bla.
Kommentarer gillas! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Skapa flashcards