Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Julia - 14 juni 2010 18:31

Idag har jag sovit bort halva dagen; pappa åkte på jobbet 9.30 så jag blev ensam hemma, och eftersom småsyskonen är hos sin mamma, så vaknade jag inte av att tvn var på eller att någon skrek eller hoppade på övervåningen, så jag sov till 11.30 Väldigt trevligt!!   

Sedan åt jag brunch, duschade, sedan gick jag till Agnes. Vi ritade, såg på tv, och hoppade studtsmatta. Very nice!


Igår glömde mamma kameran, soo... bilderna får vänta. 

I just want to move to the USA!!! När jag skulle skicka in till JB-tävlingarna, så upptäckte jag att man måste bo i USA.   Hur bajsigt som helst!!


Hittade nyss ett videoklipp där en 2-åring sjunger "Baby". Hur gullig som helst!! Ni måste bara få se den:




NI FÅR MER ÄN GÄRNA KOMMENTERA/ SKRIVA I GÄSTBOKEN!!  


I love you Olivia, Justin Bieber, Danny Saucedo!!!  


Peace

Ovido - Quiz & Flashcards