Alla inlägg under september 2010

Av Julia - 30 september 2010 21:15

*big smile*

"U SMILE"-VIDEON HAR SLÄPPTS!!!!!!!!!!  


Han har gjort det igen...: en grym musikvideo!!!!:O<3




 

Av Julia - 30 september 2010 14:21

heyy !JULIA ÄR DÖD (oj caps ^^) men aja julia är död och jag sörjer.. och ni undrar då säkert vem jag är.. ? olivia :D:DD:D::DD::D:D OHOHO KUUL MAN kAN HAREEE :)))) julia är INTW DÖÖÖD JA SKOJJA ÖR ER SOM INTE FATTAAAAAAAAAHON HAR BARA DAMPPPP JUST NU ?kolla: http://oliviasplace.blogg.se ;))btw SOLONG KALSONG

Av Julia - 28 september 2010 19:48

Hur söt får man va'!?^^ Sååå himla duktig!!! Bara 10 år...!!:O

Av Julia - 25 september 2010 16:44

Hello!

Ni vet förmodligen redan varför det är så dött här; 1.jag har inte haft tid. 2.jag har inget att blogga om. 3. jag har ett liv!!;)


Hoppas ni uppskattar de få inlägg jag gör!! x)


Jag funderar på att starta en "Justin Bieber-blogg". Då har jag ju i alla fall något att skriva om! x)

Vad tycker ni?


Har sett filmen "Kick ass". Kanske lite..speciell; mycket svordommar, och blod/action. But I liked it!!  

Den får 3,5 av 5 poäng.

Vad tycker ni som har sett den?

 


Häromdan slog jag nog rekord i "sämst poäng i bowling"!! Jag fick 36 poäng!!!XD Det gick inte bra för mig kan jag säga!

Men jag älskar att bowla!!


Jag har ingen kamera..:( It really sucks!!!

Så jag kan inte bjuda på "intressanta" bilder.

Well well...


Take care

Peace

 





Av Julia - 15 september 2010 07:11

 

Hejj!

Nu ska jag snart åka till streetdancen i stan. (idrottsval på skolan)   


Senare idag så har jag kör..  


Har inget mer att skriva...


Loove this song, and the guy!!;)


Take care

Peace

 

Av Julia - 13 september 2010 20:15

Hej!

Grattis till Justin som vann "The best new artist" på VMA (en stor musiktävling) inatt!!! I'm so proud!!    


Dagens outfit:

Svarta "traschade" stuprörs-jeans- från New Yorker

Justin Bieber-tröja - från Rocks

Lila hoodie- från BikBok

(+en liten Justin-tatuering  


Tänkte bara berätta en lite rolig sak; när jag åkte buss förut, så såg en kille (kanske går i..8:an?) min tröja, han kom fram till mig och sa "Justin Bieber...Visst äger han!!? Han är grym!!!" Jag bah "Aaaaah..!!!"

Kul att det finns killar som gillar Justin också!! Och i den åldern!?


Ikväll är det VMA kl.22.00 på MTV!!! *happy face*


Jag har inte tid att blogga så speciellt mycket, och jag har typ inget att skriva om...så jag funderar på att ta bort bloggen. Det är ju ändå typ inga som läser!!  

Om ni vill att bloggen ska vara kvar, så får ni kommentera! Annars tar jag bort den!


Love till låten!! Den spelas om och om igen i mitt huvud!!    



Peace

 

Av Julia - 11 september 2010 19:43

Hello!

Jag gästbloggar på http://fanavjustinbieber.blogg.se i en vecka!  

Checka in vettja!!


Peace

 

Av Julia - 10 september 2010 19:50

Heyy!!

Har blivit sämre på att blogga, I know...and I am so sorry!! Men du vet, som de flesta barn så går jag i skolan. Så jag har inte tid att blogga så ofta.


På skolan idag hade vi engelska, so (-.-), matte...också såg vi lite på "The Simpsons-movie"


Nu ska jag se på Idol och Smallville!!  


Peace

 

Presentation


13 årig Belieber som bloggar om allt och inget. På fritiden sjunger jag, dansar streetdance och designar kläder bla.
Kommentarer gillas! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards