Alla inlägg under december 2010

Av Julia - 26 december 2010 23:50

Hej!

Nu tycker jag faktiskt att det ska sluta att snöa!! Det snöar ju heeela tiden!  


Jag blev väldigt nöjd med mina julklappar!!

Fick bl.a presentkort så jag var på birsta city idag och shoppade "lite".

Det var inte lite folk precis, inte så oväntat heller...


Jag köpte:

nördglasögon

långt peacehalsband

svarta armband

foundation

lösnaglar


och den här kalendern  (sjukt snygga bilder!) :

  

  



Stor var den!!:O

Jag får försöka göra plats åt den på min fina Bieber-vägg! ;)


  


Av Julia - 21 december 2010 20:19

Hey alla söta!!

Idag har vi bara sett på film på skolan, också fick vi ta med "fika".

Vi slutade 12.

Btw..Filmen hette "Fighter". Rätt bra!!

Trailer:



Äntligen jullov!!!!! Och bara 3 dagar kvar till julafton!!  


Ska sjunga med kören + en duett, kl 10 i kyrkan på julaftonsmorgon. Nice! Eller...


Well..Ni får ha ett trevligt jullov!!

(ska såklart blogga under lovet)

Peace

 




Av Julia - 14 december 2010 14:09

Hallo!

Är hemma från skolan idag, sjuk   

Vi har elevens val på skolan den här veckan. Really boring! Fast jag får vara med Olivia iallafall!  (L)

Vi har "Vett och ettikett på medeltiden" -.-


Fast en sak är ju bra; vi går i skolan 9.00 - 13.00 hela veckan.








  

Av Julia - 14 december 2010 13:56

Hejj!

Har haft lucia med kören torsdag, lördag, söndag. Kul!

Roligast var på torsdagen, för det var på ett ålderdomshem (de uppskattade det verkligen! 2 tanter satt och blundade och njöt och sjöng med. Så söta!)

Och torsdagen var den enda dagen min hals mådde bra. Jag tappade rösten på lördag morgon (men fick den tillbaka under dagen), har varit hes sedan dess.

Det gick väl helt okej på lördagen och söndagen, men inte som jag ville. :S

Jag sjöng bara en duett som tur var ; Julen är här, med Emmy. ;P


  

Av Julia - 8 december 2010 09:02

Hallå

Nu drar jag till skolan!   

Senare idag är det träning med kören, lucia imorgon. ;P


btw, igår var det ju en tjej från Nya Zeeland (stavning) på våran skola. Hon pratade bara engelska. Hon berättade om sitt land och så...

Det var jätte roligt!! Önskar att hon kunde komma till oss varje dag!! x)


Bye


Peace

 

Av Julia - 7 december 2010 16:03

  JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   "Never say never" (Justins film) kommer till Sverige!!!!!

Jag är sååååååååå glad!!!!


Av Julia - 7 december 2010 15:42


OMB vad lik han var Justin i början, när han "backar"!! :O (håret) Han låter lite som Justin också faktiskt!!


 

Presentation


13 årig Belieber som bloggar om allt och inget. På fritiden sjunger jag, dansar streetdance och designar kläder bla.
Kommentarer gillas! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards