Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Julia - 16 juni 2010 19:21

Internet slutade att fungera igår så jag har inte kunnat blogga, men nu är både jag och internet tillbaka!!!

Igår gjorde jag inget speciellt, förutom att jag satte upp hälften av mina 26 vackra Justin Bieber-affischer.    Idag blev jag nästan klar, jag har 3 kvar.   Jag är överlycklig; igår köpte jag en tidning och då fick man med en JÄTTE stor affisch på JB!!!! Den var lika stor som 8 st A4-papper.  

Också har mina skor fått en liten makeover.  De blev skit-niciga!!


Bilder på skorna och lite annat kommer imorgon (förhoppningsvis).



Snälla kan ingen kommentera eller skriva i gästboken!!? Skulle bli jätte glad!  


Nu ska jag äta nudlar och titta på America's best dance crew och bara njuta av livet.   


Peace

Ovido - Quiz & Flashcards