Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Julia - 13 juni 2010 16:10

Har nyss tagit en promenad i skogen.  


Nu är jag skit trött, tror att jag ska sova några timmar när jag har skrivit klart.   


Vid halv sju kommer mamma med kameran och mina älskade tidningar (jag är hos pappa) , så då kan jag skicka in till alla JB-tävlingar i tidningarna, och lägga upp lite bilder på bloggen.   




Jag skulle bli jätte glad om någon kommenterar/skriver i gästboken!


Peace

Av Julia - 13 juni 2010 11:12

Hey!  Just nu ligger jag i sängen med min bärbara data och lyssnar på "Baby", sparar alla JB-bilder jag kan hitta, laddar upp lite bilder på Justin på bilddagboken (om det är någon som undrar så heter jag "MrsBieber" på bilddagboken)och är inne på världens bästa Justin Bieber-fanblogg.   Bieber-fevern blir värre och värre, men det är jag bara superglad för!    

Nu ska jag göra en JB-nyckelring.


Peace

Ovido - Quiz & Flashcards