Direktlänk till inlägg 12 juni 2010

Danny- live Sundsvall birsta city

Av Julia - 12 juni 2010 17:30

27 december 2008 En av dem bästa dagarna i mitt liv!!    Varför??! Se själv:


Danny beatboxar


Danny sjunger "All on you" live för första gången:) Och nej, han tar sig inte mellan benen hela tiden, det ser bara ut så eftersom det är filmat uppifrån.

0.50-1.00 är den bästa biten, för jag stod längst fram vid vänstra hörnet precis vid högtalaren (jag hade väldigt ont i örat efteråt, men som tur var var det vackra höga "ljud") , och gissa vem han tittade på hela tiden under de 10 sekunderna,och vem han pekade på på slutet! MIG!!!!     Jag blev nästan lika svimfärdig som när jag fick en puss på kinden av honom.


Danny sjunger "Tokyo"



Signeringen efteråt:

 

Jag gjorde såklart bort mig också; när Danny hade signerat min skiva så var jag helt inne i min egen lilla värld, jag bara stog och stirrade på honom för att han var såå snygg, jag visste inte vad jag sa eller vad jag gjorde, jag tappade kontrollen helt enkelt. Så när han ställde sig upp (han satt på en stol) , så skulle jag be om en kram men fick bara fram ett pipigt "Kram!"  Då sa Danny "Vad gullig du är!" och gav mig en kram. Sååå pinsamt!! Sen när jag skulle gå av scenen så sa jag "Tack snygging!" då sa han "Hejdå sötnos!"      Hihi!



Danny släppte sitt andra album 24 december 2008, och jag har ju världens bästa mamma så hon hade förhandsboka albumet så jag fick den i julklapp, samma dag som den släpptes!!  När jag öppnade det så blev jag så glad att jag skrek och hoppade och grät av glädje!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 2 mars 2011 11:28

Anonym: hej julia är du kär?? Njae...kan jag väl inte påstå.. men jag gillar någon. ;3 Anonym: vart bor du? I Sundsvall Anonym: Vilken är din favoritlåt med Justin? och vilka fanbloggar läser du? Kan nog inte välja en låt.. gillar all...

Av Julia - 1 mars 2011 22:54


  Idag är det 17 år sedan en underbar, begåvad kille kom till jorden. En ängel vid namn Justin Drew Bieber. Självklart är han jätte duktig på att sjunga och dansa, och ser väldigt bra ut! Men det som jag också föll för hos Justin är hans per...

Av Julia - 28 februari 2011 22:47

Hejj! Har en ny blogg http://biebers.devote.se Jag kommer ha kvar den här bloggen, men förmodligen inte blogga här.. Bloggar de sista inläggen imorgon.   ...

Av Julia - 28 februari 2011 17:36

Dagens kommentar: - Håret var jättefint! Men det passade inte till ansiktet..   Min 6-åriga lillasyster ...

Av Julia - 27 februari 2011 16:39


 

Ovido - Quiz & Flashcards