Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Julia - 20 juni 2010 13:47

Igår: Jag var med Olivia på Himlabadet. Det var jätte roligt! Det får 8/10 poäng av mig. Min favorit var nog den gröna vattenruschkanan (som man kunde åka på ringar).

Tummen ner för att jag gjorde illa mig 2 gånger; en gång på Himlabadet, jag skrapade foten i botten så att jag blödde som en gris.   Och när jag hade stekt potatisbullar, så höll stekpannan på att åka ner på golvet, så jag skulle ta emot den, då tog jag på undersidan där den var stekhet. Så jag fick hålla i frysta saker i flera timmar, eftersom jag brände mig i handflatan. (Jag tinade allt i frysen haha!)


Idag: Jag har haft sovmorgon (det är en av de bästa sakerna med sommarlov, eftersom jag älskar att sova  ) till kl.12.52. 

Nu ska jag och mamma storstäda. Fast det blir ju snyggt när det är klart!


Som ni kanske har märkt så har jag inte lagt upp bilderna som jag sa att jag skulle göra. Men jag vet faktiskt inte vart kameran är någonstans . Den dyker väl upp när vi städar.


Var det någon som såg på tvn i torsdags på 1:an kl.20.53? Jag gjorde det i alla fall, E.M.D sjung en låt från deras nya platta "Rewind" som de släpper den 25 augusti (tror jag att det var).  De var jätte duktiga!!  


Ikväll måste man ju se "This is it" på 3:an kl.21.00 !! ( Jag älskar Michael Jackson!)




Peace 

Ovido - Quiz & Flashcards