Direktlänk till inlägg 27 juli 2010

Tuesdayyyy!!

Av Julia - 27 juli 2010 16:30

Har nyss kommit hem från birsta city.

Var där en liten sväng med mamma och pappa. Det var så härligt att umgås alla 3 för en gångs skull (mina föräldrar är skilda, för er som inte vet)!  Vi fikade på Café charm. Jag köpte en hallon och granatäpple-smoothie. Jätte god! (Utan tillsatser och socker dessutom) Bara frukt!  

Jag köpte också 2 tidningar som Justin Bieber var med i; Tiger beat och In touch. Brukar inte köpa skvallertidningar som "In touch", men det var en sjuuukt fin bild på Justin, också stod det...*host*...en sak om honom...  

Och i Tiger beat var det en JÄTTE snygg affisch på JB!


Tycker dem här är jätte duktiga! (Sök "Cimorelli" på youtube om ni vill höra fler låtar som de sjunger)


Vad tycker ni?





Peace

  

 
 
klara

klara

28 juli 2010 14:11

Hej!
Kolla in min blogg oh komentera? :)
Fin blogg, kram.

http://beautifullife.bloggplatsen.se

 
Karolina goes crasy-k

Karolina goes crasy-k

31 juli 2010 15:23

Hej! Rösta på min sko i nellys tävling! tecknat bilden som är på skon!!

http://nelly.com/designyourshoe/?obj=AzvqZiuW6zpT8mV9Fl2PY0Mx25a6Zt9YjtC7RwSNk6efhzelYT1v#shoeGallery

ps: Är du ett twilight fan så kika i min konst blogg under min kategori TWILIGHT i vänsterspalten! Kram

http://crasy-k.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 2 mars 2011 11:28

Anonym: hej julia är du kär?? Njae...kan jag väl inte påstå.. men jag gillar någon. ;3 Anonym: vart bor du? I Sundsvall Anonym: Vilken är din favoritlåt med Justin? och vilka fanbloggar läser du? Kan nog inte välja en låt.. gillar all...

Av Julia - 1 mars 2011 22:54


  Idag är det 17 år sedan en underbar, begåvad kille kom till jorden. En ängel vid namn Justin Drew Bieber. Självklart är han jätte duktig på att sjunga och dansa, och ser väldigt bra ut! Men det som jag också föll för hos Justin är hans per...

Av Julia - 28 februari 2011 22:47

Hejj! Har en ny blogg http://biebers.devote.se Jag kommer ha kvar den här bloggen, men förmodligen inte blogga här.. Bloggar de sista inläggen imorgon.   ...

Av Julia - 28 februari 2011 17:36

Dagens kommentar: - Håret var jättefint! Men det passade inte till ansiktet..   Min 6-åriga lillasyster ...

Av Julia - 27 februari 2011 16:39


 

Ovido - Quiz & Flashcards