Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Julia - 3 juli 2010 20:30

Det var ett tag sedan jag bloggade, (Sorry!)  så tänkte blogga lite nu.  


Tisdag:

Var på stan med Olivia. Det var skitvarmt!  

Jag köpte: jordgubbar (jätte goda!), godis; mars och chokladkaka, solglasögon från Moyo.


Onsdag: Inget särskilt, städade lite.


Torsdag: Fortsatte med städningen.


Fredag: Gick på stan en snabbis, lämnade tillbaka solglajorna som jag köpte i tisdags, köpte vitt hårband (tills på torsdag) , och nya solglasögon, ser typ ut som de förra förutom att de inte har peacemärken på bågarna.

Oh jag köpte massvis med jordgubbar!  

På kvällen såg jag ofcourse på Smallville! 


Lördag: Äntligen sommar!!!!  Solade liten stund sedan blev det för varmt så jag satt mig i skuggan, och där har jag suttit hela dan! Jag ritade, läste, lyssnade på musik, åt glass och jordgubbar. Alla jordgubbar är slut nu  

Åkte till birsta köpte en textilpenna (till hårbandet och autograferna).



Yeeeeeeeeey!! "Where are you now" och "Somebody to love" ft. Usher finns nu på spotify!!


Är inte på så bra humör just nu, but that's life.  



(Just 4 days left!!!  )





Peace




Ovido - Quiz & Flashcards