Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Julia - 18 juli 2010 15:05

Hey!

Har tyvär inte haft tid att blogga något. Så jag gör det nu istället! ;)


Fredag: Jag och några släktingar (ganska många, kändes det som iallafall:P) grillade hos farmor och farfar.

Smallville kl.21.00

Sedan stannade jag kvar där och sov över.


Lördag: The family plockade upp mig vid 12 i stan, sedan drog vi och några till till Gävle.

Vid typ 15.00 var vi framme i Furuvik.

Vi gick först på tivoli. Min favorit var en grej som man satt på en platta i en ring med ryggen innåt, den snurrade och åkte som piratskeppet

(typ)...ääh! Se själv:  


Efter 2 och en halv timme, käkade vi.  Det blev hamburgare för mig.

Sedan blev det mer karuseller, tills de stängde (18.00).

Sedan tittade vi på djuren (det stängde 19.00) Alla djur var jättesöta! (Sötare än den söta killen som sålde godis på tivolit! XD)

Favoriterna var kängururna (stavning) och lemurerna!<3


Kl.23.00 var vi hemma.


Yes...



Är sjukt avundsjuk på Matilda (följer hennes blogg, känner henne inte) , igår kväll var hon på Justin Bieber-konsert! Hon är svensk, men hon är på språkresa i USA. Hennes kompis överraskade henne med My world tour-biljetter. (tror det var så)

LYLLO DIG MATILDA!!!!!






Peace


Ovido - Quiz & Flashcards