Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Julia - 6 juli 2010 23:25

 



Dumma den personen som skrev att han är en FBnörd!! Det är hennes/hans fel!!!     Han är ingen FBnörd, det är bara roligt att han uppdaterar så ofta!!


Wellwell....

Får ju i alla fall höra något av honom på torsdag!:D


Peace

Av Julia - 6 juli 2010 22:15

Hej hopp jag älskar pop!

Jag har inte mycket att skriva om eftersom jag inte har gjort så mycket idag. Jag har haft "slappdag".


Please rösta på Sverige var 20:e minut (man får bara rösta var 20:e minut)!!! Vi ligger på 8:e plats!

klicka häär

Klicka sedan på "I'm a human" ELLER logga in med twitter om du har det.

Sedan klickar du på "Vote" nedanför Sveriges flagga. Sedan är det bara att göra om det VAR 20:E MINUT!!!! Snälla gör alla Beliebers glada!


Det går att rösta tills imorgonbitti kl.7.00

Jag vet, jag skulle ha lagt upp det tidigare. :( Bättre sent  än aldrig...



Peace

Ovido - Quiz & Flashcards