Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Julia - 9 juli 2010 23:15

För typ 3 år sedan så gillade jag Cole och Dylan Sprouse jätte mycket. Jag tyckte att de var så söta och duktiga skådespelare! Mitt favoritprogram var "The suite life of Zack and Cody" .

Nu hittade jag detta videoklipp. När jag såg det så tyckte jag att de var ganska lik sig. Sedan när de började prata, jag bah "What the...!!!???" Haha!! Jag får inte in i huvudet att de är typ vuxna, och att det verkligen är de som pratar!!

Omb...!

Jag måste faktiskt erkänna att jag tycker fortfarande att de är jättesöta!! Jag tror jag tycker att Cole är sötast...(han till höger)!!   


Tänk att de snart är 18 år...!


Varför ska jag falla för typ alla kändiskillar?

Av Julia - 9 juli 2010 23:13

Ni måste bara se den här, den är jätterolig!! Eller Erik är rolig!!!!

Av Julia - 9 juli 2010 20:34

Nu känner jag att jag lever, tack vare Danny (gårdagen)!!!!     Älskar dig älskling!!!  Jag är på bra humör hela tiden! Och jag fjantar mig, dansar, sjunger hela tiden (jag brukar aldrig göra det inför folk) , och skrattar åt mig själv för att jag är så knäpp!   


Nu sitter jag och äter banan och bäljer i mig Loka skogsbär (jättegott!).

Har varit skitvarmt idag! But I like it! Blev "överhettad", mådde icke bra, fick hålla mig i skuggan.  Så jag har slappat i skuggan hela dan, ritat, läst, lyssnat på musik, ätit jordgubbar.


Alla som älskar Justin Bieber röstar:

http://tweeter.faxo.com/Do_You_Love_Justin_Bieber


Snart blir det Smallville!  




Peace

Ovido - Quiz & Flashcards