Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Julia - 7 juli 2010 23:03

Yoo!!

Någon som ser på 5:an (på tvn)?

Jag gör i alla fall det, det är So you think you can dance. Och för en kvart sedan var det världspremiär för Somebody to love!!! (Som säkert typ alla vet, så sänds det senare i Sverige än i USA.) Den var skitbra!!!! Även om jag har sett den typ 100000 gånger förut haha!!!  

Den bästa musikvideon EVER!!!<33333333


 


I love you Justin Bieber!!!!!!<333333    




Peace

Av Julia - 7 juli 2010 18:50

Heeeeey alla bloggläsare!

Har varit på stan och birsta idag.   Åkte världens roligaste karusell i stan, tror den hette Superfly.... jag rekomenderar den! Det kändes som att flyga (inte för att jag har flygit men...)!

Köpte bara glass och godis på stan/birsta XD. (Inte mycket)


Och jag fick en väldigt efterlängtad lunch! :   Yammie!!! (Stavning)



Ikväll blir det So you think you can dance.  


Take care

Peace


Ovido - Quiz & Flashcards