Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Julia - 5 juli 2010 20:57

Hello!

Är glad att sommarvärmen håller i sig!

Today har jag sett på Smallville, x2 . Varit med en kompis och vi badade i hennes pool och ritade. Hoppat studsmatta....

Det är underbart att ha ett hem i "stan" och ett på landet. Det är roligt att vara i "stan" för där bor de flesta av mina kompisar och Olivia:).  Men det är jätte skönt att åka ut på landet, och bara slappna av och inte bry sig om hur man ser ut (jag har inte speciellt många grannar)...:)


Har blivit lite sämre på att uppdatera, men jag har inte haft tid.   

(Jag bloggar så ofta jag kan, oavsett om jag orkar eller inte. Just so you know.)


Ska begrava mina söta små husdjur något i veckan.   


Längtar såååååååååååå mycket till på torsdag!!! (Gatufesten)  Som sagt; 3 days left!!:D (Ni kanske redan hade räknat ut det men, whatever!?   )


Som ni kanske har märkt så gillar jag att tipsa om låtar, så varför inte klämma in en låt i inlägget!?  



"Living in America" - The sounds






Peace

Ovido - Quiz & Flashcards