Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Julia - 23 juli 2010 22:19

M is for music, H is for hello!

Såg nyss på Smallville, sååå störande när det slutar precis när det är som mest spännande!!!! Också är det EN VECKA kvar tills nästa avsnitt!!! GAAAAAH!! I'M GOING CRAZY!!!

Idag har det som vanligt inte hänt mycket i värld...!  

Inatt drömde jag också om Justin!!! Thihi!!   I love to dream this weak!!

Det känns lite privat att säga exakt vad jag drömde, men jag kan säga att det inte var något "barnförbjudet"! Haha!! XD

Men drömmen slår inte drömmen som jag drömde härom natten!  


OMB, jag är soooooo in love with Justin!!!


Som ni ser så har jag äntligen blivit klar med min nya header!

Det tog sin "lilla" tid! Tur att jag är envis!

Blev ganska nöjd faktiskt! Fick med alla personer som betyder mest i mitt liv just nu (förutom jag då, haha).


Är på ovanligt bra humör just nu, vet inte riktigt varför, kanske är det drömmen!? Haha!!

Idag sov jag mycket längre än jag brukar bara p.g.a den där drömmen (samma sak förra gången)! För varje gång jag vaknade så tänkte jag "Shit!! Drömmen får inte vara slut! Måste somna om, så drömmer jag förhoppningsvis vidare på den där underbara drömmen!" Haha!! XD




Peace

 

Av Julia - 23 juli 2010 18:54

JB-tröja

 


JB-hoodie

 

Jb-tröja

 



Superman-örhängen

 

Not-halsband

Arbandsklocka   

"Baseball-jacka"

 

Tillhörande byxor

 

"Baseball-jacka"

 

Hoodie

 

Jumpsuit

T-shirt 

 

Linne

 

Hoodie

 


Tröja

 

Harem-jeans

 


Linne

 

Linne

 











Supersnygga prylar!!!

Av Julia - 23 juli 2010 18:28

Jag är med i Fokis tävling, man kan vinna ett presentkort på Saray.se

Var med och tävla du också!


Av Julia - 23 juli 2010 18:04

Hello world!

Nu är det så att jag har tappat min "blogg-fantasi". Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om. Att blogga om vad jag har gjort under dagen är inte alltid lika kul, speciellt inte om jag gör typ samma saker varje dag.

Så nu undrar jag, vad tycker ni att jag ska blogga om, vad är intressant att läsa?

(Kommentera)



Ovido - Quiz & Flashcards