Alla inlägg under augusti 2010

Av Julia - 27 augusti 2010 14:47

Har nyss kommit hem, från birsta x). Jag köpte godis och nya skor (svarta sneakers). Är sååå nöjd med skorna, älskar dem!  



Hur söt får man vara!? :


Jag vet att Justin är med i de flesta av mina inlägg, och att alla inte gillar honom, men ni som inte gillar honom behöver ju inte titta! :P


Snart blir det Smallville + Top model!  


Take care

Peace

  

Av Julia - 26 augusti 2010 22:15

Hello!

Har varit på himlabadet idag med mellanstadiet. Man behövde inte bada (det var utomhus), så jag gjorde inte det. Det var inte många som badade.


Efter skolan var jag i birsta några timmar. Sedan gick jag hem...


Jag blev inte glad när jag loggade in på msn förut. Det stod att jag hade blockat några, men jag har inte gjort det!

Weird!?



Jag känner mig hyffsat tråkig! Det känns som att jag skriver mycket ointressanta saker...

Kommentera och skriv vad du tycker att jag ska blogga om.

(Eller rösta i omröstingen till vänster.)  


Besök geetay.blogg.se  Denna bloggerska är sjukt rolig! Älskar henne och hennes videoinlägg!






  

I loooove this pic!!

  

Goooosh vad du har vackra ögon Justin!!  





Night guys!


Peace

  






Av Julia - 25 augusti 2010 20:15

    


  

 Hiss

  • Graffiti-nagellack. Jätte enkelt att måla på (man målar som med vanligt nagellack, men man måste måla med ett annat nagellack först)! Det är ju så supersnyggt!

  

  • Bravo-juice-festisar. Jag älskar bravo-juice! Och festisar är ju så...ööööh...typ..."behändiga"!(?) xp
  • Justin Bieber. Han är en person som får mig att må bra var dag! (Om jag ska förklara varför, så tar det typ 100 år! x) ) I just...love him!


   Diss

  • Reklam! Speciellt typ mascara-reklam, och "städ-reklam"! De upprepar samma saker om och om igen! Och de ska alltid överdriva så mycket! Som idag, så var det någon städ-grej, som en ångade golvmopp/dammsugare/trasa. T.ex en kvinna sa att hennes barn brukar slicka på golvet, "Men det gör ingenting nu  när jag har denna fiffiga maskin!" -.-  Säkert att barn brukar slicka på golvet!?
  • Det tråkiga vädret de senaste dagarna. Nån dag kan det vara mysigt att bara vara inne och titta på film eller pyssla. Men det är inte roligt när det regnar flera dagar i rad!

   



  

Av Julia - 25 augusti 2010 18:38

Sorry för dålig update! Men jag har inte haft tid.  


I fredags var jag på "fest" hos Olivia. Väldigt trevligt!  

Sedan sov jag över hos Olivia.

På lördagen drog vi till birsta city.


Sedan på måndagen började ju skolan-.-

Idag och igår hade vi typ stationer utomhus. Och det regnade både idag och igår.  VARFÖR behövde det regna just då!!?


Det har slutat 8 st i min klass, och börjat 4 nya. Jag saknar min "gamla" klass sååå mycket!!!    


Av någon anledning så tycker jag att min skola känns övergiven! x(




Nu till någonting roligare:

Jag har ju inte suttit vid datorn på ett tag.

När jag såg hur många besökare jag hade igår, höll jag på att tappa hakan (239 besökare)! Jag trodde först att det blev något fel. Men när jag gick in på Fokis blogg fick jag mig en överraskning och svaret på varför jag hade/har så många besökare!! X)

Klicka häär för att veta vad!

Det är nog första gången jag vinner en tävling! Okej, jag kom inte 1:a , men ändå!




Dagens låt:




Peace

  

Av Julia - 18 augusti 2010 23:44

Hii!

Dagens väder: väldigt blåsigt, soligt, ca. 18 grader. Kul att veta va!?

Jag frös när jag var ute och joggade!(?)  


I'm bored right now!-.-


Jag hittade en amazing låt förut! "U smile- 800% slower" Jag äääääääääälskar den!!!!!! Vet ni vad det bästa är!? Jo, att den är 35 minuter lång!! Och man får höra Justins vackra röst mycket längre!!! 

Perfekt vaggvisa för Beliebers!!  

Jag vet tyvär inte hur man lägger upp den .

Men här är början på den (9 minuter XD) :



Originalet:



 I love them both!!    





Bild från skolavslutningen:

 


Tyckte det passade med denna bild nu när skolan börjar! *host*


Tänk att det bara är 4 dagar kvar!!:O



Kolla in denna fantastiska blogg!!




Peace

 

Av Julia - 17 augusti 2010 21:50

 

 

(Made by Olivia)


Grattis älski!!  

Hoppas du får en bra dag!  

Älskar dig mest i världen!!:*  

Miss u!;(  

Hoppar du hoppar jag!  

You're my everything!!  




Den som tar bilden på Olivia, spolar jag ner i toaletten!!!  

Av Julia - 17 augusti 2010 21:31


Gooooosh vad jag älskar den här låten!!! Jag är beroende!! Jag lyssnar på den heela tiden!

Vi vet redan att du är hetare än eld, men wtf hände 2.40??!!    

I love yah!!:*

Av Julia - 17 augusti 2010 20:04

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Presentation


13 årig Belieber som bloggar om allt och inget. På fritiden sjunger jag, dansar streetdance och designar kläder bla.
Kommentarer gillas! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards