Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Julia - 8 augusti 2010 19:55

Lite sen men, hoppas ni överlevde! x)


Fråga: Var brukar du köpa dina kläder? (favoritaffär)

Svar: Jadu...det är olika, de mesta av mina kläder är köpta på cubus (min mamma jobbar där), annars brukar jag handla på carlings och bikbok, de är mina favoritaffärer. Ibland handlar jag på JC och H&M också.


Fråga: Gillar du också Smallville? Jag gör iallafall:)

Svar: Ja, jag älskar Smallville! Kul att du också gör det, nu känner jag mig inte lika ensam längre att tycka om det som tjej! x)


Fråga: Hejhej, hur mår du då?

Svar: Hej! Jag mår jättebra! Tackar som frågar! Själv då? :)


Fråga: Vad är det bästa med att blogga tycker du?

Svar: Humm...jag skrev dagbok förut, och att blogga är ju ungefär samma sak förutom att man inte är lika privat, kan klämma in bilder och videoklipp + att folk kan kommentera.

Jag tycker att det känns skönt att skriva av sig lite i en "dagbok". Och sedan är det ju jätte kul att ha kvar när man blir äldre!


Fråga: Är du ihop med någon? I sånna fall vem?

Svar: Nej jag är inte tillsammans med någon. :)


Fråga: Är du bästis med Moa Östlund?

Svar: Nej det är jag inte. :P


Fråga: Vart såg du bilden på Biebers mage? :O

Svar: På en Justin Bieber-fanblogg. Har lagt upp videon häär :D


Fråga: Vilka är dina närmaste vänner?

Svar: Olivia B, Elin W-K, Agnes S


Fråga: Hej Julia. Var det kul när du träffade Danny? Förresten vet du när Danny fyller år?

Svar: Hej du! Menar du på gatufesten? OF COURSE!:D Eller alla gånger jag har träffat Danny var helt amazing!XD

Såklart jag vet det! x) Jag har ju liksom älskat honom i 4 år! Han fyller år 25 februari.:)


Den populäraste frågan: Varför älskar du Justin Bieber?

Svar: Han har världens vackraste röst! Hans musik är helt bäst! Han är snyggast i världen! Han är grym på att dansa! Han är sjukt rolig! Han är bra på så himla mycket! Han har en såå bra personlighet, jag älskar den! Han är en riktigt bra förebild! Hans stil (alltså kläder)! Och sedan måste jag bara säga, sättet han pratar på älskar jag!

Och jag älskar hans léende, ögon, hår och mage!:D



Tack för alla frågor!:)





Och eftersom så många har skrivit så gulliga saker, så tänkte jag vara lite snäll tillbaka!;)

Här är bloggar som ägs av några som har kommenterat på min blogg:

Paula

Zaida

Linnea

Klara

Jennifer

Astrid

Anna

Pauline

Louise

Jennifer

----------

Olivia

Nicolina

Elin




Peace

 

Av Julia - 8 augusti 2010 15:17

Min frågestund avslutas ikväll vid 20.00

Då svarar jag på ALLA frågor jag har fått.

Så frågaaaa någonting är du snäll! ;)





 

Presentation


13 årig Belieber som bloggar om allt och inget. På fritiden sjunger jag, dansar streetdance och designar kläder bla.
Kommentarer gillas! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards