Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Julia - 3 augusti 2010 23:40

 


Hiss: Jag hissar deffinitivt Justins läckra mage/six-pack!  Första gången jag såg videon blev jag genast ännu mer "in love with Justin Bieber"! Jag satt och gapade med ögon stora som tefat, om och om igen sa jag "Ooh, my, goosh!" , "Woow!" och "OMB!"

Varje gång jag ser hans mage så glömmer jag bort att andas! XD

Justin Bieber and his stomach are hot! XD I love them!

Varför: Tja..ett six-pack gör knappast en snygging fulare!!?



0.33 kommer det bästa! MAGEN!! XD






Diss: Affischer med samma person på båda sidorna.

Varför: Typ som idag när jag köpte en tidning, vart jag skitglad att det var 6 skitstora affischer på Justin Bieber. Sedan när jag ska titta på dem (affischerna) så är det bara 3 stycken, de 3 andra är på baksidan av affischerna. Alltså kan jag inte ha alla affischer på väggen samtidigt, isåfall måste jag byta sida på affisherna då och då. +att det är skitsvårt att välja vilken sida av affischen som ska synas. -.-


Om ni fattar! XP



Peace

 

Av Julia - 3 augusti 2010 21:31

Hejzi svesjzi!

Har inte hänt så mycket i veckan i min värld...(som ni kanske märkt! XD)


Har varit i birsta idag, köpte en till present till älski, är jättenöjd!  I hope u like it honey!

Också köpte jag en tidning...med...*host*...Justin Bieber i...hehe! (6 gigantiska posters, hello?)

Och tuggummi såklart! X)




Take care


Peace

 





Presentation


13 årig Belieber som bloggar om allt och inget. På fritiden sjunger jag, dansar streetdance och designar kläder bla.
Kommentarer gillas! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards