Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

Hiss och diss 3

Av Julia - 25 augusti 2010 20:15

    


  

 Hiss

  • Graffiti-nagellack. Jätte enkelt att måla på (man målar som med vanligt nagellack, men man måste måla med ett annat nagellack först)! Det är ju så supersnyggt!

  

  • Bravo-juice-festisar. Jag älskar bravo-juice! Och festisar är ju så...ööööh...typ..."behändiga"!(?) xp
  • Justin Bieber. Han är en person som får mig att må bra var dag! (Om jag ska förklara varför, så tar det typ 100 år! x) ) I just...love him!


   Diss

  • Reklam! Speciellt typ mascara-reklam, och "städ-reklam"! De upprepar samma saker om och om igen! Och de ska alltid överdriva så mycket! Som idag, så var det någon städ-grej, som en ångade golvmopp/dammsugare/trasa. T.ex en kvinna sa att hennes barn brukar slicka på golvet, "Men det gör ingenting nu  när jag har denna fiffiga maskin!" -.-  Säkert att barn brukar slicka på golvet!?
  • Det tråkiga vädret de senaste dagarna. Nån dag kan det vara mysigt att bara vara inne och titta på film eller pyssla. Men det är inte roligt när det regnar flera dagar i rad!

   



  

 
 
www.hallonklubban.bloggplatsen.se

www.hallonklubban.bloggplatsen.se

25 augusti 2010 20:58

Hej jag skrev också om graffiti-nagellacket! Och jag älskar justin bieber också!!!! snälla gå in på min blogg!!

http://Hej

 
Jennifer

Jennifer

26 augusti 2010 17:56

Jätte snyggt nagellack!

http://www.AngelOne.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

.

26 augusti 2010 21:32

var kan man köpa nagellacket? ;)

Julia

26 augusti 2010 22:02

på typ...åhlens... vet inget fler ställe xp, men det borde ju finnas på alla affärer där de säljer nagellack ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 2 mars 2011 11:28

Anonym: hej julia är du kär?? Njae...kan jag väl inte påstå.. men jag gillar någon. ;3 Anonym: vart bor du? I Sundsvall Anonym: Vilken är din favoritlåt med Justin? och vilka fanbloggar läser du? Kan nog inte välja en låt.. gillar all...

Av Julia - 1 mars 2011 22:54


  Idag är det 17 år sedan en underbar, begåvad kille kom till jorden. En ängel vid namn Justin Drew Bieber. Självklart är han jätte duktig på att sjunga och dansa, och ser väldigt bra ut! Men det som jag också föll för hos Justin är hans per...

Av Julia - 28 februari 2011 22:47

Hejj! Har en ny blogg http://biebers.devote.se Jag kommer ha kvar den här bloggen, men förmodligen inte blogga här.. Bloggar de sista inläggen imorgon.   ...

Av Julia - 28 februari 2011 17:36

Dagens kommentar: - Håret var jättefint! Men det passade inte till ansiktet..   Min 6-åriga lillasyster ...

Av Julia - 27 februari 2011 16:39


 

Presentation


13 årig Belieber som bloggar om allt och inget. På fritiden sjunger jag, dansar streetdance och designar kläder bla.
Kommentarer gillas! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards