Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Julia - 10 augusti 2010 08:30


Heeeej!

Nu sitter jag och äter frukost och tittar på MTV breakfastclub. (älskar det programmet!) Men inte har jag sett Justin i tv-rutan än.  

Jag är jättetrött!


Den bästa låten hittills:


Pretty good!  Det är inte många musikvideos som är rolig att titta på, men den här faktiskt rätt kul! Det finns så mycket att titta på, så mycket färger...

I like Katy Perry, hon är alltid så glad tycker jag! Och glädje smittar ju av sig!


På tal om glädje: Igår kväll låg jag och asgarvade i typ en kvart på golvet! Åt vad? undrar ni säkert. Jo, för ett tag sedan så twittrade Justin "V", och igår twittrade han "R"!  lol! XD Även om jag typ inte fattade!!   

Seriöst, Justin ÄR världens roligaste!!!

OMB...!

Jag är inte onormal, bara lite udda!

Jag tror att jag behövde sova då!  



Nu lyssnar jag på "One time". (Oväntat! -.- XD)


Det har varit så tråkigt väder i flera dagar nu, jag vill ha sol och värme så att jag kan vara på stranden!!!!

 

(Gud vad jag är på bra humör nu! Nästan lika bra som igårkväll när jag hade skrattat ett tag!)


Nu får ni ha det så trevligt på andra sidan dataskärmen! 


Peace

 

Av Julia - 10 augusti 2010 00:13

Tappade nyss ut en låda med häftstift. -.- Jätte kul! NOT!


Har inte gjort något särskilt idag, det har regnat heeela dagen:/


Tänk att det är endast 2 veckor kvar tills skolan börjar! Sommarlovet har gått ovanligt fort! :O


Nu tycker jag att ni ska göra som mig och njuta av denna underbara låt:


Niight!;)

Peace

 

Presentation


13 årig Belieber som bloggar om allt och inget. På fritiden sjunger jag, dansar streetdance och designar kläder bla.
Kommentarer gillas! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards