Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Julia - 18 februari 2011 23:45


Slutet på 'OMG'!!<3:D

Av Julia - 18 februari 2011 23:15

Har nyss sett på 'Salt'

Ganska bra..:)

Betyg: 3/5

 

Av Julia - 18 februari 2011 19:44

Hejj

Idag hade vi prov i engelska (typ 4 sidor) :S

Fast det gick ganska bra troja..!


Har inte gjort något speciellt idag..

Var på stan en sväng, köpte bara en vattenflaska på Stadium (xp)

Också har jag tecknat en hel del idag.


Snart ska jag se på Vampire diaries (Y).

 


FRÅGA PÅ FRÅGESTUNDEN!!!!:3



Guuud vad jag älskar den här låten!!!!!! Så fin!  


Byee  


Av Julia - 18 februari 2011 18:16

Eeeh..vad ska jag skriva..?? xp


Högsta önskan är att få träffa Justin Bieber!


En dröm jag har är att flytta till USA, gifta mig med Justin och släppa egen skiva eller starta eget klädesmärke.

*host* önsketänkande *host*



Ovido - Quiz & Flashcards