Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Julia - 5 februari 2011 23:32


Kan inte fatta att Danis gick till final!! Sjukt awesome ju!!!!

(många i min släkt tyckte att Danny var bäst!;))

Jag är en stolt Saucedoare!!!

Sedan 2006


Daniel Gabriel Alessandro Saucedo Grzechowski

Jag älskar dig!  


 

(bilden är från gatufesten i somras. klicka häär för att komma till inlägget) 


 

Av Julia - 5 februari 2011 23:15

 

En sak som jag inte fattar: när jag ser ikoner på twitter, och de flesta är med Justin Bieber, så är de 'bildspel'. Massa snygga bilder på Justin..sen dyker TELETUBBIES upp!? man ba: 'åååh,vad snygg!! naw! olala!! WTF!!?HAHAHAHA'

Serriöst..!? XD (det är inte lite ikoner som är så)


garvar ihjäl varje gång jag ser en!!XD


 

Av Julia - 5 februari 2011 21:10

DANNY FICK FLEST RÖSTER OCH GICK TILL GLOBEN!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D  

är sååååååååååååååååååååååååååååååååååå glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D


hans låt:

http://svtplay.se/v/2318036/in_the_club_med_danny

 :D




 

:D

Av Julia - 5 februari 2011 20:00

Melodifestivalen nu!!!:D

GO DANNY!!!!!   

Av Julia - 5 februari 2011 14:51

Hallo

Som ni kanske ser så har jag ändrat designen på bloggen..

Ganska nöjd :)


Ikväll är det Melodifestivalen!!! (Y)

Danny är med!! (L) ^.^

Tänker rösta så att...telefonen ryker! haha


Dannys bidrag "In the club" verkar väldigt bra! Den var väldigt popig! :D (oväntat! jag menar det är ju Dannys låt? haha)

Lyssna själva:

http://svtplay.se/v/2316355/smyglyssna_pa_danny_-_in_the_club


Har tecknat idag :)

 


Kom ihåg att rösta på Danny ikväll!;)



peace

 

.

Av Julia - 5 februari 2011 11:42

Heej

Nu leker jag med min supersöta lillebror!! ^^


 


aja

men bloggar senareee ;)

Ciao

 

Ovido - Quiz & Flashcards