Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Julia - 4 februari 2011 18:57

 Anna Olivia Saga Berglund Wikner   



17 augusti 1998 sände gud en ängel

en speciell flicka, vid namn Olivia

mitt allt

den enda som förstår mig

den som alltid får mig att le

den enda jag kan prata ut med

du har alltid tid att lyssna/prata

jag vill att du ska känna likadant

du har ett hjärta av guld

det finns ingen bättre än dig

ingen

inte förrän jag träffade dig visste jag vad lycka och vänskap var

jag finns alltid där för dig, och du finns alltid där för mig

vi är gjorda för varandra

jag behöver dig mer än nåt annat

utan dig är jag inget

vi har de härligaste minnena man kan tänka sig

du är en på miljonen

tänk att jag har turen att dela mitt liv med dig

att jag träffade dig, är det bästa som hänt mig

min kärlek till dig är oändlig

du och jag mot världen

hoppar du, hoppar jag


du är perfekt


känn dig älskad

för det är just vad du är

älskad





 

Lycka kommer och går, men vänskap varar för evigt

 


Ovido - Quiz & Flashcards