Direktlänk till inlägg 15 oktober 2010

Heeelg!!!!

Av Julia - 15 oktober 2010 23:51

Heey!!

Jag är sur... VARFÖR åkte Minnah ut ur Idol?!! Bara för att jag gillade henne eller!?-.-


Förut var jag hos min kusin. Vi är inte normala!!XD

När vi dansade vackert, och "lekte muslimer", så fick min kusins grannar besök . Också stog dom och tittade på oss i fönstret, de måste ha trott att vi va sjuka!!XD Men vi brydde oss inte.

lol


Till er som säger att Justin Bieber inte kan rappa (avundsjuka killar) :


Försök att rappa så här snabbt om du kan!! (0.38 börjar han):


In your face!!!

 

1. Men vad trevligt att intresse-klubben antecknar, då slipper ju jag!!

2. Ja, jag gillar att skryta om Justin!!!





Ni är VÄLDIGT dåliga på att kommentera!!! Why? ;)



Peace

Love

Care

  

 
 
Ingen bild

olivia :)

19 oktober 2010 20:43

JULIA WIKNER,
du är den bästa jag har,
du är luften jag andas, marken jag går på. du är allt. du har allt, fast mkt mer och mycket bättre än allt. utan dig- finns ingen anledning till att leva. livet skulle vara meningslöst utan dig. julia wikner, det finns ingen bättre. hoppar du, hoppar jag. du vet att du kan lita på mig till 1100% och att jag litar på dig till 1100%. du är bättre än allt! Du kan berätta allt för dig och jag kan betätta allt för dig. Du skulle aldrig svika mig och jag skulle inte ens tänka tanken att svika dig.
JAG ÄLSKAR DIG MEST PÅ HELA JORDEN.
du är den som för mig att le med hela munnen. när jag tittar på bilder av dig och mig så finns de ingen bättre känsla än det. du o jag, vi har gått igenom så mycket på så kort tid (2 år rättare sagt). jag kommer aldrig glömma våra underbara minnen tsm :') det finns ingen bättre att dela minnen med än min egna ängel: julia evelina matilda wikner berglund. du har exakt allt alla kan önska sig och drömma om. du har allt. ändra inte på dig för du är perfekt som du är.
du är den jag har dom allra roligaste och bästa, finaste, ballaste, coolaste, roligaste, konstigaste, finaste, sorgligaste minnerna med.
vi har gått igenom både ljusa och mörka stunder men jag vet att du alltid är där brevid mig. tar i mot mig när jag faller, kramar min hand i mörkret, torkar mina tårar när jag är ledsen.
även om vi bråkar så vet ja att det alltid löser sig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 2 mars 2011 11:28

Anonym: hej julia är du kär?? Njae...kan jag väl inte påstå.. men jag gillar någon. ;3 Anonym: vart bor du? I Sundsvall Anonym: Vilken är din favoritlåt med Justin? och vilka fanbloggar läser du? Kan nog inte välja en låt.. gillar all...

Av Julia - 1 mars 2011 22:54


  Idag är det 17 år sedan en underbar, begåvad kille kom till jorden. En ängel vid namn Justin Drew Bieber. Självklart är han jätte duktig på att sjunga och dansa, och ser väldigt bra ut! Men det som jag också föll för hos Justin är hans per...

Av Julia - 28 februari 2011 22:47

Hejj! Har en ny blogg http://biebers.devote.se Jag kommer ha kvar den här bloggen, men förmodligen inte blogga här.. Bloggar de sista inläggen imorgon.   ...

Av Julia - 28 februari 2011 17:36

Dagens kommentar: - Håret var jättefint! Men det passade inte till ansiktet..   Min 6-åriga lillasyster ...

Av Julia - 27 februari 2011 16:39


 

Presentation


13 årig Belieber som bloggar om allt och inget. På fritiden sjunger jag, dansar streetdance och designar kläder bla.
Kommentarer gillas! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards