Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Julia - 22 oktober 2010 23:28

Heyy!

Nu sitter jag under täcket, med filt, kuddar, ljus, och varm choklad, och jag fryser fortfarande!? Det är såå kallt ute!! Och man blir ju inte speciellt pigg av vädret!! (jag somnade i bilen, så nu har jag ont i nacken också x))

Jag vill ha sommar, året runt!!!


Jag är såå glad!!! 1.Danny ska vara med i melodifestivalen!! 2.Justin Bieber släpper nytt akustiskt album nästa månad!!   3.Det går en skiitsnygg kille på min skola!! 4.Minnah är med i Idol igen!! 5.Olivia Berglund har ett hjärta som ingen annan!!

^^


Har fixat designen. HATADE den förra!!XD Men jag kunde inte fixa allt av någon anledning..?  Well


Idag på skolan hade vi bl.a engelskt läxförhör *fun*.Och vi var ute och hade orientering på idrotten.   Asså jag frös som en naken orangutang i medelhavet!! (jag hade mycket kläder på mig faktiskt)




Fattar det fortfarande inte, hon är 9 år!!?:O

Awesome


Peace

 

Presentation


13 årig Belieber som bloggar om allt och inget. På fritiden sjunger jag, dansar streetdance och designar kläder bla.
Kommentarer gillas! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards