Alla inlägg den 6 september 2010

Av Julia - 6 september 2010 20:14

Hello everybodyyy!!

Har nyss kommit hem från streetdance-träningen.

Ett plus var att koregrafin var till Shakiras "Waka waka (this time for Africa)" !! Jag ääälskar den låten! (När vi började dansa, jag ba "WTF!? Det här är väl inte streetdance heller!?" och nej, det var jazz!! Glömde att jag gick i en streetdance OCH jazz--grupp!  )


Ett minus var att det var en tjej som gnällde hela tiden, och fjantade sig!!

Och att min skalle är seg på att ta koregrafi!  


Var på stan en sväng efter skolan...och jag har konstaterat en sak; jag kan inte ha godisförbud!! Jag köpte lite godis i birsta häromdan, idag på stan, och nu på vägen hem köpte jag mint-mentos!! (LLL)   


Now I gonna take a shower!;)


Peace

 

Presentation


13 årig Belieber som bloggar om allt och inget. På fritiden sjunger jag, dansar streetdance och designar kläder bla.
Kommentarer gillas! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards