Alla inlägg den 13 november 2010

Av Julia - 13 november 2010 10:47

Hej!

Jag vet, my blog is kinda dead!! ;S


Den här veckan har vi börjat med historia i skolan. KILL ME!! säger jag bara!

Typ det tråkigaste som finns!!?


I torsdags hade vi hemstudiedag (man jobbar hemma istället för i skolan)

GILLAAAAASS!!!!!  (SOVMORGOON!! thihi)







Igår var jag med Olivia. Vi spelade nåt kortspel på hennes säng, så brakade hela sängen! Jag vart skiträdd, sedan garvade vi!!!XD

Sedan åkte vi plastpåse, blev lite fail..XD  (äntligen snö!)

Också satt vi vid datorn, och videobloggade bla. (de nedanför)

                                                  


                              I

                                                  


                              I

                                                  


                              V 


  

Av Julia - 13 november 2010 10:37

Hello!

Hoppas ni gillar mina och Olivias videos!!

Inte speciellt seriösa men...x)


ENJOY!!;D

  


Presentation


13 årig Belieber som bloggar om allt och inget. På fritiden sjunger jag, dansar streetdance och designar kläder bla.
Kommentarer gillas! :)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards